Skyrim Kışhisar Koleji Görevleri

Bu rehberde Skyrim Kışhisar Koleji Görevleri çözümleri yer alır (namı diğer College of Winterhold); kolejin ana görevleri sırasıyla açıklamalı olarak verilmiştir. Görev isimleri Türkçe yamaya göre yazılmıştır. Ayrıca kolejin radiant görevleri yani sonu gelmeyen sürekli tekrar eden görevlerine yer verilmemiştir. Yazı içerisinde zaman zaman bazı kelimelerin linklenmiş olduğunu göreceksiniz. Bu linkleme site tarafından otomatik olarak yapılmaktadır ve ilgili kelimenin viki yazısına sizi yönlendirmektedir. Evreni öğrenmek isterseniz bunları kullanabilirsiniz.

Ekranın sol tarafındaki sütunda göreve dair teknik bilgiler yer alır. Görevin adı, görevin İngilizce ismi, ödülün ne olduğu, görev kodu ve görev içerisinden resimler bulunur. Sağ kısımda ise görev açıklaması yazılıdır. Bu kısımda hikayedeki her detay açıklanmak yerine sadece önemli noktalar (bulmaca gibi) yer verilmiştir. Hızlı Navigasyondaki görev isimlerine tıklayarak yazıdaki konumlarına hızlıca ışınlanabilirsiniz.

Sorularınız için Discord sunucumuza katılabilirsiniz!

Hızlı Navigasyon

  1. İlk Ders
  2. Saarthal’ın Altında
  3. Doğru Kitaplar
  4. İyi Niyetler
  5. Açığa Çıkan Gizem
  6. Önleme Çalışması
  7. Magnus’un Asası
  8. Magnus’un Gözü
  9. Artçı Şok

Skyrim Kışhisar Koleji Görevleri Tam Çözümleri

İlk Ders

Orj. Adı: First Lessons
Görevi Veren: Yok
Yer: Kışhisar
Ödül: Kolej üyeliği
Kodu: MG01

Kışhisar’da bulunan bu kolej elbet ilginizi çekmiştir ve girmeye çalışmışsınızdır. Okula giderken köprüde Faralda bizi karşılıyor. Ve bizden bir büyü yapmamızı istiyor. Bu büyüler Ateş Oku, Korkutma, Öfke, Işıktopu, Şifalı Eller, Alev İfriti Çağırma, Kurt Çağırma ve Ateştopu büyüleri. Bunlardan şansınıza birini yapmanızı istiyor. Eğer ki istediği büyüyü bilmiyorsanız Faralda 30 altın karşılığında bu büyüyü size öğretebiliyor. Ayrıca eğer Hitabet özelliğiniz yüksekse ikna etme seçeneği ile herhangi bir büyü yapmadan geçebiliyorsunuz. İstediği büyüyü yaptıktan sonra da okula girebiliyoruz ve Kışhisar Koleji görevlerinin ilki olan İlk Ders başlıyor.

Sizden ilk olarak Mirabelle Ervine ile görüşmeniz isteniyor. Kendisini okulun bina giriş kapısın önünde Ancano ile görüşürken bulabilirsiniz. Mirabelle ile konuştuktan sonra size Acemi Giysisi ve Acemi Başlığı verecek. Ardından Mirabelle ile okul turuna çıkacaksınız. Bu sırada kendisi çeşitli bilgiler veriyor size. Marifet Salonu’na götürüp yatağınızı gösterecek. Burası sizin odanız. İçindeki eşyalar da sizin. Kısacası istediğiniz gibi kullanabilirsiniz bu odayı. Tur burada bitiyor. Mirabelle size Elementler Salonu’nda bulunan Tolfdir’i görmenizi söyleyecek. Tolfdir’in yanına gittiğinizde bir öğrenci grubu bulunuyor, ki çok sabırsız bir grup. Tolfdir nutuk vermeyi bitirince sizden bir Zayıf Himaye büyüsü yapmanızı isteyecek. Eğer bilmiyorsanız bedavaya öğretecektir. Zayıf Himaye büyüsünü yapıyorsunuz ve Tolfdir size bir büyü gönderiyor, siz de bu büyüyü savuşturduktan sonra ilk görevi bitirmiş oluyorsunuz. Tolfdir Saarthal’ da bulunan kazı alanına gideceklerini söylüyor.

Saarthal’ın Altında

Orj. Adı: Under Saarthal
Görevi Veren: Tolfdir
Yer: Kışhisar
Ödül: Işıktopu Asası
Kodu: MG02

Tolfdir ile Saarthal’ın önünde buluşacağız. Eğer oraya Tolfdir’den önce ulaşırsanız ya Tolfdir’i bekleyeceksiniz yada “T” tuşu ile bekleyeceksiniz. Tolfdir gelince iki kelam ettikten sonra Saarthal’a giriyoruz. Sizden kendisini takip etmenizi isteyecek. Ardından Arniel Gane’i bulmanızı isteyecek. Arniel’i bulduktan sonra kendisi sizden dört adet büyülü eşya bulmanızı istiyor. Dört eşya da Saarthal’da bulunuyor. Şimdi düz duvar üzerinde bulunan kolyeyi aldığınızda kapana kısılacaksınız.

Korkmanıza gerek yok, çünkü üstat Tolfdir olaya müdahil olacak. Size oradan kolye vasıtasıyla çıkmanızı söyleyecek. Yapmanız gereken kolyeyi takmak. Kolyeyi taktıktan sonra kolyeyi aldığınız duvardan bir ışık huzmesi gelecek. Işığın geldiği yere vurmanız yeterli. Yıkılan duvardan Tolfdir ile beraber ilerleyeceksiniz. Oda gibi bir yere geldiğinizde karşınızda Neiren adında bir Psijic Tarikatı elemanı belirecek. Fakat bunu sadece siz göreceksiniz. Neiren ile konuşmanız bittikten sonra Tolfdir size neler olduğunu soracak. Siz de anlatacaksınız. Kısa bir ilerlemenin ardından ufak arenamsı bir yere geleceksiniz. Burada sizi 5 tane Metfun karşılıyor. Onları da hallettikten sonra sıra geldi Saarthal’ı araştırmaya…

Saarthal’a girdiğimizde metfunları kese kese ilerleyin. Üst kata çıkıp kapıdan yolunuza devam edin. Şimdi ilk bulmacamız karşımızda. 4 tane hayvanlı sütun bulunuyor. Burada sütunların arkasındaki duvarda hayvan figürleri bulunuyor. Her sütunu arkasındaki hayvan figürü ile aynı yapıyoruz. Ardından kolu çekip kapıyı açıyoruz.

Koridordan ilerledikten sonra mezar odasına geliyoruz. Buradan ilerlerken dikkat edelim çünkü bizi tuzaklar bekliyor. Son tuzağı da atlattıktan sonra geniş bir odaya geliyoruz. Burada da az önce çözdüğümüze benzer bir bulmaca bulunuyor. Her sütunun üstünde bulunan hayvan figürünü önündeki sütun ile aynı yapacağız fakat sütunlar kendi kafasına göre şekil değiştiriyor. Buradan geçmek için 1 numaralı sütunu balina yapın. 2 numaralı sütunu yılan yapın. 3 numaralı sütunu kartal yapın. 4 numaralı sütunu da son olarak balina yaptık mı hayvanlar birbiriyle eşleşiyor ve kolu çekip kapıyı açabiliyoruz.

Kapıyı açıp ilerledikten sonra mavi renkli dev bir top bizi karşılıyor ve burada son bir kapışma yapıyoruz. Son Metfunla da işimiz bittikten sonra Tolfdir konuşuyoruz. Sizden okula dönüp Savos Aren’ e bilgi vermenizi isteyecek. Topun arkasındaki kapıdan ilerliyoruz ve karşımıza çıkan Kitabe Duvarından Nida öğrenmeden çıkmayalım. Saarthal’dan çıkıyoruz ve okula gidip Savos Aren’e gerekli bilgiyi verdikten sonra Işıktopu Asası’nı cebe atıyoruz ve bu görev de burada bitiyor.

Doğru Kitaplar

Orj. Adı: Hitting the Books
Görevi Veren: Savos Aren
Yer: Kışhisar
Ödül: Yetenek kitapları
Kodu: MG03

Göreve başlamak için Sırlar Odası’nda bulunan Urag gro-Shub ile konuşacağız. Kendisi bizden Düşenkor Kalesi’nde bulunan üç adet çalıntı kitabı geri getirmenizi isteyecek.

Düşenkor Kalesi’ne doğru yol alıyoruz. Karşımıza çıkan büyücüleri kese kese ilerledikten sonra içinde vampirlerin bulunduğu kafeslerle dolu bir odaya giriyoruz. Burada bulunan dört kol ile kafeslerin kapısını açabiliyoruz. Eğer kafesleri açarsak içerideki vampirler serbest kalacak ve size yardımcı olacaklar. Ta ki siz onlara zarar vermeyene kadar. İlerlerken tekrar kafeslerin bulunduğu bir alana geleceksiniz. Oradaki kollar da az önce olduğu gibi kafeslerin kapısını açmaya yarıyor. Orthorn’un kapısını açtıktan sonra size teşekkür edecek. Şimdi kitapları çalan kişi o. Burada Orthorn’a güvenmek veya güvenmemek size kalmış bir şey. Fakat tavsiyem kendisinden yardım isteyin. Böylece o da sizin yanınızda savaşacaktır.

Kilitli olmayan kapıdan ilerleyin. Karşınıza çıkan envai çeşit büyücüyü öldürüp ilerleyin. En sonda birkaç iskelet ve büyücüyü öldürdükten sonra da Düşenkor Kalesi’ne girin. Burada fazla bir şey yok. Düşmanlarınızla işiniz bitince Düşenkor Kalesi Ayin Odası’na geçiyoruz. Buraya girer girmez sizi bir Çağrıcı karşılayacak. Burada karşınızda iki seçenek var: ya kapışma olmadan kitapları alır, Orthorn’u bırakırsınız; ya da bir kapışmayı göze alırsınız. Ben burada Orthorn’u bırakıp kitapları almayı seçtim. Fakat kapıdan çıkmak için anahtarım olmadığı için Çağrıcı’yı öldürdüm ve üzerinden çıkan anahtarla kapıyı açtım. Kitapları da aldıktan sonra hedefimiz Kışhisar Koleji. Urag gro-Shub’a kitapları verdikten sonra bu görev de burada bitiyor.

İyi Niyetler

Orj. Adı: Good Intentions
Görevi Veren: Tolfdir
Yer: Kışhisar
Ödül: Büyücü tacı
Kodu: MG04

Elementler Salonu’na Tolfdir ile konuşmaya gidiyoruz. Tolfdir size birkaç şey anlatmaya başlayacak. Tam o sırada Ancano geliyor. Ancano, Tolfdir ile tartıştıktan sonra sizinle Psijic Tarikatı hakkında konuşmak isteyecek. Konuşma bitince Quaranir’i bulmanız istenecek. Baş Büyücü Karargahı’na doğru yol alıyoruz. Quaranir bizimle özel olarak konuşacak. Yani konuşma süresince diğer canlılar donmuş oluyor. Ancano ve Magnus’un Gözü hakkında bizi uyaracak.

Konuşma bitince tekrardan Ancano gelecek ve bir takım tehditler savuracak. Ardından Dunlain Kahini’ni bulmanız istenecek. Fakat nerede olduğu haritada işaretli değil. Siz de okuldan herhangi birine Kahin’in nerede olduğunu sorduğunuzda size Mirabelle’e sormanız söylenecek. Siz de gidip Mirabelle’e soracaksınız. Ya da doğrudan Tolfdir’e sorun Kahin’in nerede olduğunu. Mezbele’de olduğunu söyleyecek. Buraya bir çok yerden girilebiliyor okul içerisinde. Mezbelede karşınıza çıkan Buz Hayaleti ve Metfunları kese kese Mezbele Derinlikleri’ne ulaşıyoruz. Burada ilerlerken açmak için anahtarın gerekli olduğu bir kapıya varıyoruz. Gaipten bir ses sizinle konuşacak ve kapı açılacak. İçeri girdiğinizde bir ışık topu ile konuşacaksınız, ki kendisi Dunlain Kahini.

Filozofik bir konuşma silsilesinin ardından sizin Magnus’un Asası’na ihtiyacınız olduğunu söyleyecek. Siz de Elementler Salonu’na gidip Savos Aren’e olup bitenler hakkında bilgi vereceksiniz. Kendisi biraz şaşıracak. Ve bu görev de burada bitmiş oluyor.

Açığa Çıkan Gizem

Orj. Adı: Revealing the Unseen
Görevi Veren: Mirabelle Ervine
Yer: Kışhisar
Ödül: Yok
Kodu: MG06

Göreve başlamak için Mzulft’a gidiyoruz. İçeri girer girmez solda bir adamın can çekiştiğini göreceksiniz. Birkaç saniye sonra bu adam ölecek ve üzerinden anahtarı almanız gerekiyor. Şimdi burada yapmanız gereken tek şey oyunun sizden gitmenizi istediği yere gitmeniz. Yol üstü göreceğiniz Araştırmacıların üzerlerine bakın mutlaka. Kaliteli eşyalar çıkabiliyor. Devam ettiğinizde Mzulft Döküm Alanı kısmına geleceksiniz. Yola devam edelim.

Mzulft Hangarı denen yere geleceksiniz. Mzulft’un son kısımlarına gelmeye başladık. Şimdi Hangar kısmında biraz ilerledikten sonra büyük bir alana çıkacaksınız. Adamımız burada bir yerde. Fakat kapı kilitli ve anahtara ihtiyacımız var. Anahtarı nereden bulacağız?

Anahtar isteyen kapının tam karşısında açılan kapılardan ilerleyin. 2-3 kapı daha ilerledikten sonra karşınıza bir Bekçi Cüce Örümceği çıkacak. İcabına bakın ve yaratığın arkasındaki sandıkta anahtarımız bizi bekliyor. Anahtarı alın ve geri gelin.

Kapıdan girdiğinizde uzun koridoru geçecek ve kapıyı açacaksınız, ama kapı kilitli. Merak etmeyin, içerideki adamımız bizi arkadaşı sanıp kapıyı bize açacak. Paratus ismindeki bu adam biraz uyuz biri. Bir kristal arıyor ve bizden bu kristali bulduğumuz takdirde bize yardım edeceğini söylüyor. Biz de kabul ediyoruz.

Fakat şanslısınız. Bu kristal çok uzakta değil. Az önce öldürdüğünüz Falmerların birinin üzerinde. Gidip alın ve Paratus’a geri dönün.

Kristali verin ve Paratus’un saçmalamasını bitirmesini bekleyin. Ya da verir vermez konuşmaya girin ve ilk seçeneği seçin. Ardından size birkaç soru soracak. Cevaplayın. Sonra Paratus’u takip edin. İçinde dev bir kürenin olduğu bir alana geleceksiniz. Yukarı çıkın. Ardından kristali takmanızı isteyecek. Kürenin ortasına ilerleyin ve dev halkaya takın kristali.

Sonra kontrol bölgesine çıkın. Şimdi burada merceklerin 3 büyük cama ışıkları yansıtmasını sağlayacaksınız. Önünüzde bulunan 3 düğme ile camları hareket ettireceksiniz. Mercekleri hareket ettirmek içinse bir elinize alev diğer elinize ayaz büyüsünü alın. Eğer bu iki büyüyü bilmiyorsanız telaşa gerek yok arkanızdaki rafta her iki büyünün büyü kitabı mevcut.

Şimdi metalin genleşme ve büzüşme özelliğini kullanacağız. Burada herhangi belli bir kural yok. Yani size şu şu sırayı takip ederek ışınları denk getirebilirsiniz diyemeyeceğim. Bu bölümü deneme yanılma yöntemiyle geçeceğiz. Mercekleri hareket ettirmek için biraz aşağıya inmeniz gerekebilir. Işınları halkaların tam ortasına gelmesini sağlayın gerisi kolay.

Kendisi bizden şüphelenecek. Zira ışınların duvara vurarak oluşturduğu Tamriel haritasında Skyrim parlıyor.

Paratus okulda neler döndüğünü soracak. Burada açıklamak veya açıklamamak size kalmış. Ben Magnus’un Gözü hakkında bilgi vermedim. Paratus size Magnus’un Asası’nın Labirent Tapınak’ta olduğunu söyleyecek ve siz de bütün Mzulft’u tekrardan kat ederek temiz havaya kavuşacaksınız. Ama daha görevimiz bitmedi! Kışhisar Koleji’ne geri dönüp Savos Aren’i bilgilendirmemiz gerekiyor. Elementler Salonu’na girdiğinizde ortalığın fena halde karıştığını göreceksiniz.

Mirabelle ve Savos büyü kalkanını delmeye çalışacak ve başarılı olacaklar. Tabi bu arada sizde Magnus’un Asası’nın yerini söylemiş olacaksınız. İçeri girdiğinizde Thalmor ajanı Ancano’nun Magnus’un Gözü’nü kontrol etmeye çalıştığına şahit olacaksınız. Savos usulca Ancano’ya yaklaşırken büyük bir patlama olacak ve Ancano ile Savos bir büyü topunun içinde kalacaklar. Görev burada sona eriyor.

Önleme Çalışması

Orj. Adı: Containment
Görevi Veren: Yok
Yer: Kışhisar
Ödül: Savos Aren’in madalyonu
Kodu: MG05

Açığa Çıkan Gizem görevinde olanları biliyorsunuz. Ancano Magnus’un Gözü’nü kontrol etmeye çalışmış, Savos Aren Ancano’yu durdurmaya çalışınca patlamayla ikisi de bir büyü kalkanının içinde hapsolmuştu. İşte tam bu noktada Mirabelle bize gidip Baş Büyücü Aren ile konuşmamızı istemişti. Biz de bunun için okulun bahçesine çıkıyoruz. Bir de ne görelim! Ortada bir ceset ve bütün ahali etrafında toplanmış. Ve acı gerçeği öğreniyoruz ki ceset Savos Aren’e ait. Ruhu şad olsun.

Tolfdir bize Kışhisar’a dönüp köyü korumamız gerektiğini söylüyor. Okulda işler iyice karıştı. Köye indiğinizde çok sayıda Buz Hayaleti benzeri yaratık göreceksiniz.

Bunların onunu da hallettikten sonra Elementler Salonu’na geri dönüyoruz. Mirabelle ile konuşup köyün güvende olduğunu söylüyoruz. Mirabelle Magnus’un Asası’na ihtiyacımız olduğunu söylüyor. Bizde asanın Labirent Tapınak’ta olduğunu söylüyoruz ve Mirabelle şok oluyor. Meğerse Savos Labirent Tapınak ile ilgili bir şeyler söylemiş Mirabelle’e. Ve Mirabelle bizden Magnus’un Asası’nı getirmemizi istiyor. Görev de burada bitiyor.

Magnus’un Asası

Orj. Adı: The Staff of Magnus
Görevi Veren: Mirabelle Ervine
Yer: Kışhisar
Ödül: Magnus’un Asası, Morokei
Kodu: MG07

Okulda büyük bir karışıklık var. Thalmor casusu Ancano Magnus’un Gözü’ne sahip olmaya çalışırken olan oluyor ve top ile kopulmaz bir bağ kuruyor ve bu bağı koparmak bize düşüyor. Bunun için Magnus’un Asası’na ihtiyacımız var. Bu asa Labirent Tapınak’ta bulunuyor. Burası çok ilginç bir mekan. Daha sonraları buraya geleceğinize emin olabilirsiniz. Ayrıca burada Ejder Rahiplerinden Morokei bulunuyor. Böylece bir taşla iki kuş vurmuş olacaksınız. Bu maskelerin nerelerde bulunduğu gibi bilgileri buradan bulabilirsiniz.

Dönelim görevimize. İlk önce Labirent Tapınak’a gidiyoruz. Kapıya geldiğimizde Savos ve cemaati bizi karşılayacak. Ufak bir fikir alışverişinden sonra içeri giriyoruz. Tabii siz bu konuşmaları beklemek zorunda değilsiniz. İçeri girdiğimizde yerde çok sayıda iskelet var. Evet ortamın atmosferi bir hayli etkileyici.

İlerliyoruz ve ilk kapışma alanımıza geliyoruz. Kolu indirdikten sonra curcunaya hazır olun. Son hazırlıkları yapıyoruz ve kolu indiriyoruz. Şimdi ilk önce iskeletleri öldürüyoruz. Açılıp kapanan kapı bir süre açık kalıyor sonra kendiliğinden kapanıyor buna dikkat edelim. Bu bizim için bir taktik. Çünkü şimdi karşınıza İskelet Ejderha çıkacak! Evet içeri girdiğinizde kapı kapanacak ve karşınızda dev bir ejderha çıkacak.

Kapının solundaki kolu çekin ve kapıyı açıp geri dönün. Eğer isterseniz bodoslama girişebilirsiniz ama ben vur kaç taktiği ile indireceğim bu keratayı.

İşimiz bittikten sonra ilerleyin ve büstün üstündeki kitaba bir göz atın. Bu sırada Savos ile tayfası gelecek. Yine ufak bir konuşma silsilesi olacak. Kitapta yazılanları anlamamış olabilirsiniz. Önemli değil. Devam edip Labirent Tünelleri’ne girin.

Burada hemen sizi bir Ayaz Ruh karşılayacak. Adından da anlaşıldığı üzere buza karşı dayanıklı. Hatta etki etmiyor bile. Bizde alıyoruz elimize alevi başlıyoruz eritme işlemine.

Ayaz Ruhu öldürünce sağınızda buzla kaplanmış bir duvar var. Oraya vurun. Böylelikle kapı açılacak. Geçitten ilerleyin.
Bir ses sizinle ejderha dilinde konuşacak. Biz cevap vermeyince sinirlenip “illa senin dilinde mi konuşacağım” diye sitem edecek.

Bu ses bizi Savos Aren sanıyor. Devam edip Labirent Su Kanalları’na girin. Burada çok bir şey yok. Sadece karşınıza çıkanları indirin. Arada bir ses sizinle konuşacak o kadar.

Ilgım Anası ile kapışacaksınız. Onu öldürdükten sonra karşınıza bir kapı çıkacak. Buraya da vurduktan sonra kapı açılacak. Devam edin.

Savos ve onun harici iki kişi çıkacak karşınıza tekrar. Konuşacaklar ve sağdan ilerleyin.

Karşınıza mazgala dökülen bir şelale çıkacak. Mazgala biraz yaklaşın ve açın sonra buraya atlayın. Karşınıza çok sayıda hayalet metfun çıkacak. Size sorun çıkaracaklarını sanmıyorum. Ama isterseniz buz ile ilgili büyüleri kullanabilirsiniz bunlara karşı. Böylelikle hem zarar verirsiniz hem de yavaşlamalarını sağlarsınız. Buradakileri hallettikten sonra soldan Labirent, Arena kısmına girin. Burada az biraz ilerlediğinizde size alev topu gönderen bir ruh cevheri var. Bunları alt etmenin bir sürü yolu var. Eğer okçulukta iyiyseniz bir ok ile bu ruh cevherini devirdiğinizde rahatlıkla ilerleyebilirsiniz. Okçulukta iyi değilseniz patlama etkisi yaratan bir büyü de işinizi görür. Yok ben macera arıyorum derseniz iki atış arasındaki süreyi ölçün ve koşarak ruh cevherini cebe indirebilirsiniz. Seçim sizin.

Yolumuza devam edelim ve karşınıza çıkan hayaletimsi yaratıkları öldürdükten sonra ortada tahtın olduğu bir alanda Metfun Ölümlordu kapışması olacak. Sizi biraz zorlayabilir. O yüzden bir elinizde kılıç, diğer elinizde elektrik büyüsü işinizi görür. Bunu da öldürdükten sonra karşınızdaki Kitabe Duvarı’ndan nida öğrenmeyi unutmayın. Vee büyük kapışmaya ramak kaldı.

Savos’u tekrar göreceksiniz ve karşınızda tüm ihtişamıyla Morokei duruyor.

İki büyücü Morokei’nin kalkanını güçlendiriyor. Veya onun gibi bir şey yapıyor. Önce bu iki büyücünün dibine gidin ve birer kılıç darbesiyle ikisini halledin.

Sırada Morokei var. Kendisi kalkan büyüsü kullanıyor ve elindeki asa ile bize büyü gönderiyor. Başka numarası yok.

Morokei öldükten sonra maskeyi, parayı ve asayı almayı unutmayın.

Sonrasında bütün yolu gerisin geri kat edip Skyrim’e çıkıyoruz. Hedefimiz Kışhisar Koleji. Okula döndüğünüzde Ancano’nun oluşturduğu kalkan bütün okulu sarmış durumda. Tolfdir ile konuşun. Size Mirabelle’in öldüğünü söyleyecek. Önce üzülüyoruz ama teselli olarak görevimizi bitiriyoruz.

Magnus’un Gözü

Orj. Adı: The Eye of Magnus
Görevi Veren: Yok
Yer: Kışhisar
Ödül: Baş Büyücü rütbesi, Baş Büyücü Cübbesi, Baş Büyücü Karargah Anahtarı
Kodu: MG08

Görevin hemen başında bir önceki görevde elde ettiğiniz Magnus’un Asası’nı alın. Bunu kullanarak kalkanı deleceğiz. Kalkana sürekli olarak ateş edin.

İlk kalkanı geçtiğinizde Büyüsel Anomali ile ufak bir kapışma olacak. Aklınızda bulunsun elinizdeki asa kendisine fazla zarar vermiyor. Diğer öğretmenlere bırakırsanız onlar daha kolay öldürebilirler. Devam edin ve binaya girin.

Ancano size meydan okuyacak. Tolfdir ise size asayı dev küre üzerinde kullanmanızı söyleyecek. Tam bunu yaptığınız sırada Ancano size saldıracak.

Kürede açılacak ve Ancano ölümsüz olacak. Sizin burada yapmanız gereken asa ile küreye saldırmanız. Çünkü bu asa magicka emme özelliğine sahip. Böylelikle kürenin büyü gücünü emdikçe küre yavaşça kapanacak ve Ancano’yu öldürebileceksiniz. Yalnız bir gözünüz sürekli kürede olsun çünkü küre kapandıkça Ancano’da açmaya çalışacak.

Küre tamamen kapandığında Ancano küreyi açmaya çalışacağından elinize hemen bir kılıç alın ve iki darbeyle öldürün.

Bu aşama bitti. Şimdi Quaranir gelecek ve sizinle konuşacak. Size teşekkür edecek ve iki tane daha Psijic elemanı gelip küreyi yok edecekler. Bundan sonra Tolfdir size Baş Büyücü unvanını verecek. Okulun liderisiniz artık.

Artçı Şok

Orj. Adı: Aftershock
Görevi Veren: Tolfdir
Yer: Kışhisar
Ödül: Bir miktar altın
Kodu: MGR30

Bu görevimiz ise ana hikayenin bir uzantısı olup sürekli yenilenen bir görev. Bildiğimiz gibi Baş Büyücü olduk, ancak Magnus’un Gözü’ne o kadar çok enerji yüklemiştik ki, şimdi Skyrim’in değişik bölgelerinde büyüsel çarpıntılar oluşuyor ve bu da Mevkibeylerini ve bölge halklarını korkutuyor. Bu görevi bir kere yapınca bir daha yapmanıza gerek yok, ancak para kazanmak için ideal bir yol.

Öncelikle Tolfdir ile konuşun. “Bilmem gereken bir şey var mı?” diye sorunca size büyü rahatsızlıklarından bahsedecek. Her bölgede 3 adet bulunmak şartıyla tam 27 farklı Anomalimiz bulunmakta.

Yaratıkları öldürmek Magnus’un Asası ile biraz daha kolay. Ancak Tolfdir her ne kadar tembihlese de asayı almak görevin gidişatında etki sahibi değil.

Görev bitiminde seviyeye göre 500-1500 altınla ödüllendirileceksiniz.